Wil je meer info of wil je je inschrijven?
- zie openingsuren hierboven
- Er is geen inschrijvingsstop bij de 1ste graad
Mee te brengen bij inschrijving:
- identiteitskaart;
- bij inschrijving in het eerste leerjaar van de eerste graad: BaSo-fiche van het 6de leerjaar;
- bij inschrijving vanaf eind juni: rapport met beslissing van de delibererende klassenraad;
- attesten i.v.m. een eventuele leerstoornis;
- de aanwezigheid van de kandidaat-leerling en één van de ouders is vereist.